Аналіз взаємозв’язку спілкування з рівнем тривожності у підлітковому віці.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У вирішенні складних і багатогранних завдань виховання особистості значна роль належить вивченню вміння особистості спілкуватися, яка в залежності від її психологічних особливостей може стимулювати, а може пригнічувати активність особистості, сприяти її моральному зростанню або гальмувати його. Саме тому, на наш погляд, проблема психологічних особливостей спілкування у підлітків набуває особливої актуальності у зв'язку з виявленням умов ефективного управління взаємодією підлітка з однолітками, батьками, педагогами, яке передбачає знання про психологічний стан.

Опис

Бужинська С. М. Аналіз взаємозв’язку спілкування з рівнем тривожності у підлітковому віці / С. М. Бужинська. Ю. О. Степура // Міжгалузеві диспути: динаміка та розвиток сучасних наукових досліджень : матеріали Міжнар. наук. конф. (Україна, м. Вінниця, 10 липня 2020 р.). – Вінниця : МЦНД, 2020. – Т.2. – С. 30–32.

Ключові слова

спілкування, тривожність, підлітковий вік, дослідження тривожності та спілкування, communication, anxiety, adolescence, anxiety and communication research, общение, тревожность, подростковый возраст, исследования тревожности и общения

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в