Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1902
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хомуленко, Т. Б. | - |
dc.contributor.author | Бужинська, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T08:22:54Z | - |
dc.date.available | 2021-02-16T08:22:54Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1902 | - |
dc.description | Хомуленко Т. Б. Модально-специфічна пам’ять як чинник успішності навчання молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, С. М. Бужинська // Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Психологія, 2016. – Вип. 52. – С. 202–214. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття містить теоретичне обґрунтування модально-специфічної пам’яті як чиннику розумового розвитку дитини. Охарактеризовано комплекс методів дослідження та дизайн психолого-педагогічного експерименту. Встановлено, що окремі модально-специфічні форми пам’яті мають зв’язок із словесно-логічною пам’яттю та з успішністю засвоєння навчальних програм молодшими школярами. Доведений вплив модально-специфічної пам’яті на навчальну успішність молодших школярів. | en_US |
dc.subject | модально-специфічна пам’ять, образна пам’ять, молодший шкільний вік, навчальна успішність молодших школярів | en_US |
dc.subject | modal and specific memory, image memory, primary school age, aca-demic performance of primary schoolchildren | en_US |
dc.subject | модально-специфическая память, образная память, младший школьный возраст, учебная успеваемость младших школьников | en_US |
dc.title | Модально-специфічна пам’ять як чинник успішності навчання молодших школярів. | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОДАЛЬНО-СПЕЦИФІЧНА ПАМ’ЯТЬ ЯК ЧИННИК.pdf | 485.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.