Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1902
Назва: | Модально-специфічна пам’ять як чинник успішності навчання молодших школярів. |
Автори: | Хомуленко, Т. Б. Бужинська, Світлана |
Ключові слова: | модально-специфічна пам’ять, образна пам’ять, молодший шкільний вік, навчальна успішність молодших школярів modal and specific memory, image memory, primary school age, aca-demic performance of primary schoolchildren модально-специфическая память, образная память, младший школьный возраст, учебная успеваемость младших школьников |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття містить теоретичне обґрунтування модально-специфічної пам’яті як чиннику розумового розвитку дитини. Охарактеризовано комплекс методів дослідження та дизайн психолого-педагогічного експерименту. Встановлено, що окремі модально-специфічні форми пам’яті мають зв’язок із словесно-логічною пам’яттю та з успішністю засвоєння навчальних програм молодшими школярами. Доведений вплив модально-специфічної пам’яті на навчальну успішність молодших школярів. |
Опис: | Хомуленко Т. Б. Модально-специфічна пам’ять як чинник успішності навчання молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, С. М. Бужинська // Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Психологія, 2016. – Вип. 52. – С. 202–214. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1902 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МОДАЛЬНО-СПЕЦИФІЧНА ПАМ’ЯТЬ ЯК ЧИННИК.pdf | 485.4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.