Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1900
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бужинська, Світлана | - |
dc.contributor.author | Cупрун, Д. С. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T13:23:59Z | - |
dc.date.available | 2021-02-12T13:23:59Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1900 | - |
dc.description | Бужинська С. М. Психолого -педагогічний аналіз педагогіки партнерства та особливості її впровадження в інклюзивному просторі / С. М. Бужинська, Д. С. Cупрун // Теорія і практика сучасної психології, 2019. – № 4. – Т. 2. – С. 16–20. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття містить теоретичне обґрунтування та методичні засади щодо проблеми дослідження. Здійснено аналіз понять «педагогіка партнерства», «інклюзивне навчання», в ході якого встановлено, що педагогіка партнерства має всі можливості для впровадження в заклади з інклюзивним навчанням, адже інклюзивна освіта базується на основних принципах гуманної педагогіки (покращення навчального середовища, повага до їхніх здібностей, підтримка дитини в прагненні бути успішним). Установлено, що, незважаючи на розроблені методологічні основи проблеми інклюзивної освіти, залишаються питання, які потребують доопрацювання, зокрема питання щодо особливостей навчальної діяльності, соціальної підтримки таких дітей і їх включення в життя громади. Виходячи з аналізу наукових джерел, автори сформулювали мету статті, яка полягає в теоретичному висвітленні особливостей упровадження педагогіки партнерства в інклюзивний простір для досягнення мети застосовано комплекс методів дослідження, таких як історико-логічне вивчення наукових праць, аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення, класифікація,абстрагування, теоретико-методологічні засади досліджуваної проблеми. У ході висвітлення основного матеріалу розкрито наукові уявлення про особливості навчання дітей з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано принципи й аспекти впровадження педагогіки партнерства в інклюзивний простір. Установлено, що практичне застосування педагогіки партнерства в інклюзивному просторі має ґрунтуватися на концепціях відомих учених, зокрема навчання без примусу, вільний вибір, ідея опори тощо. Як особливу якість, що сприятиме формуванню в дітей знань і вмінь, спрямованих на успішне навчання, самовдосконалення та соціалізацію в громаді, автори виділяють «толерантність», адже до її структури входять когнітивні, емоційні й поведінкові компоненти, тобто саме ті складники, які необхідні для успішного впровадження педагогіки партнерства в інклюзивний простір. Авторами доведено, що інклюзія навчає співіснувати з відмінностями, які розглядаються як стимул для заохочення дітей до навчання. Установлено, що педагогіка партнерства дає змогу дітям з особливими освітніми потребами розкрити свої здібності й сформуватися як особистості. Педагогіка партнерства має ґрунтуватися на засадах толерантності, які реалізується через доброзичливе й терпиме ставлення до оточуючих і навколишніх подій, що не порушують прав людини та не завдають шкоди навколишньому середовищу. | en_US |
dc.subject | співробітництво, особливі освітні потреби, гуманізація освіти, інклюзивна освіта, нова українська школа, толерантність особистості | en_US |
dc.subject | cooperation, special educational needs, humanization of education, inclusive education, new Ukrainian school, tolerance of personality | en_US |
dc.subject | сотрудничество, особенные учебные потребности, гуманизация образования, инклюзивное образование, новая украинская школа, толерантность личн | en_US |
dc.title | Психолого -педагогічний аналіз педагогіки партнерства та особливості її впровадження в інклюзивному просторі. | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПЕДАГОГІКИ.pdf | 257.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.