Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 77
Issue Date | Title | Author(s) |
2021 | Early Childhood Inclusive Education: The Role and Practice of Educational Institutions | Kalinina, Tetiana; Karnaukhova, Antonina; Mashovets, Marina; Shvaliuk, Tetiana; Telna, Olha |
2022 | Особливості формування сприйняття почасових уявлень у дітей із порушенням інтелектуального розвитку | Тарасова, Віталія |
2020 | Особливості корекційної роботи над звуковимовою у дітей з церебральним паралічем | Тарасова, Віталія |
2020 | Система корекційної роботи з формування комунікативних умінь у дітей при органічних ураженнях головного мозку, які супроводжуються руховими порушеннями | Тарасова, Віталія |
2019 | Звукова культура мовлення як компонент комунікативної діяльності дітей з дитячим церебральним паралічем | Тарасова, Віталія |
2020 | Increasing Motivation of Primary School Pupils’ Studying | Prokopchuk, Viktoriia; Revenko, Iryna; Demchenko, Yuliya; Blaga, Olga; Tarasova, Vitaliia |
2021 | Entrepreneurship education of іt-Specialists through distance learning Technologies | Turchynova, Ganna; Hladun, Тetiana; Hnoievska, Oksana; Harashchenko, Larysa; Kozak, Liudmyla; Rudenko, Iraida; Tarasova, Vitalііа |
2021 | Психологічні основи формування толерантного ставлення молоді до осіб з вадами розвитку | Бровченко, Анастасія; Нежута, Аліна; Хижняк, Марина |
2021 | Співвідношення особистісних та когнітивних чинників у визначенні специфіки опанувальної поведінки підлітків із порушеннями інтелекту | Бровченко, Анастасія; Хижняк, Марина; Нежута, Аліна |
2021 | Мотиваційні фактори професійного самовизначення осіб з порушеннями інтелекту | Бровченко, Анастасія; Хижняк, Марина; Джаббарова, Лілія |
2021 | Вплив інклюзивного середовища на формування самосвідомості у дітей з порушеннями інтелекту | Бровченко, Анастасія; Бужинська, Світлана; Даніліч-Скакун, Алла |
2020 | Можливості інтерактивної взаємодії студентів та викладачів в процесі дистанційного навчання з точки зору особистісного підходу | Бровченко, Анастасія |
2022 | Проблема професійного самовизначення підлітків з інтелектуальними порушеннями | Бровченко, Анастасія; Кондратенко, Валентина; Пєхарєва, Альона |
2021 | Polyaspectivity in the training of future special education teachers | Kalinina, Tatiana |
2022 | Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами в умовах військових дій | Калініна, Тетяна |
2022 | Practical implementation of inclusive preschool education in Ukraine | Kalinina, Tetiana; Karnaukhova, Antonina; Mashovets, Marina; Shvaliuk, Tetiana; Telna, Olha |
2021 | Вивчення особливостей міжособистісних відносин у молодших школярів із затримкою психічного розвитку | Калініна, Тетяна |
2021 | Вивчення та формування соціальної готовності дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах | Калініна, Тетяна |
2022 | Особливості формування професійних якостей у майбутніх спеціальних педагогів засобами ігрового моделювання | Тельна, Ольга; Тарасова, Віталія; Кондратенко, Валентина |
2020 | The Problem of Child's Mental Development and Childhood in Scientitic Works of A. Zaporozhets | Ionova, Olena; Chernovol-Tkachenko, Raisa; Yatsynik, Alla; Luparenko, Svitlana |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 77