Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1896
Назва: Дослідження взаємозв’язку емоційного інтелекту та психологічного благополуччя в юнацькому віці.
Автори: Бужинська, Світлана
Кривошей, К.Ю.
Ключові слова: юнацький вік, емоційний інтелект, психологічне благополуччя, коре-ляційний аналіз
adolescence, emotional intelligence, psychological well-being, correlation analysis
юношеский возраст, эмоциональный интеллект, психологическое благополучие, кореляционный анализ
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Стаття містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати експериментального дослідження. Авторами сформульована мета статті, яка полягає в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці взаємозв’язку емоційного інтелекту з психологічним благополуччям у юнацькому віці. У ході аналізу поняття «емоційний інтелект» установлено, що він полягає в здатності переробляти інформацію, визначати значення емоцій, їх зв’язки один із одним, використовувати емоційну інформацію як основу для мислення і прийняття рішень. Аналіз поняття «психологічне благополуччя» довів, що він є інтегральним показником ступеня спрямованості людини на позитивне функціонування особистості (особистісного зростання, самоприйняття, позитивних стосунків з оточуючими, досягнення мети), ступінь реалізованості виражається у відчутті щастя, задоволеності собою і власним життям. Під час аналізу експериментальних результатів розкрито наукові уявлення про взаємозв’язок емоційного інтелекту та психологічного благополуччя в юнаків. Діагностика здійснювалася на основі методики Н. Холла (дослідження емоційного інтелекту) і діагностики психологічного благополуччя за К. Ріфф. У процесі дослідження встановлено, що в значної кількості юнаків існують проблеми з розумінням свого емоційного стану, емоційного стану оточуючих людей і з регуляцією емоцій. Також виявлено взаємозв’язок між емоційним інтелектом і психологічним благополуччям за коефіцієнтом кореляції Пірсона. З’ясовано, що емоційний інтелект має значні кореляційні зв’язки з психологічним благополуччям. Тобто, чим вищий рівень емоційний інтелекту, тим вищий рівень психологічного благополуччя юнаків. Отже, авторами доведено, що низький рівень емоційного інтелекту негативно позначається на психологічному благополуччі юнаків.
Опис: Бужинська С. М. Дослідження взаємозв’язку емоційного інтелекту та психологічного благополуччя в юнацькому віці / С. М. Бужинська, К. Ю. Кривошей // Габітус : наук. журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. – Одеса, 2020. – Вип. 15. – С. 63–67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1896
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ.pdf197.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.