Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1888
Назва: Синергетичний підхід в осмисленні освіти
Автори: Панфілов, Олександр
Романова, Ірина
Ключові слова: гуманітаризація, міждисциплінарність, синергетичний підхід, освітня парадигма, самоорганізація, нелінійний діалог, самоосвіта
гуманитаризация, междисциплинарность, синергетический подход, образовательная парадигма, самоорганизация, нелинейный диалог, самообра зование
humanitarization, interdisciplinary method, synergetic approach, educational paradigm, self-organization, non-l
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується ідея застосування синергетичного підходу для окрес- лення шляхів оптимізації освітньої системи, розглядаються особливості впливу синергетики на процес самоорганізації людини, на розвиток її творчих здібностей, на формування способів розширення власного кругозору та оновлення знань у процесі самоосвіти
Опис: Панфілов О. Ю., Романова І. В. Синергетичний підхід в осмисленні освіти / О. Ю. Панфілов, І. В. Романова // Вісник Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого. - 2019. - № 3 (42) . - с.71 - 80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1888
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rom_st.pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.