Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1884
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Блудова, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-04T13:59:01Z | - |
dc.date.available | 2021-02-04T13:59:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1884 | - |
dc.description | Блудова Ю.О. Використання технології BYOD в освітньому процесі Нової української школи / Ю. О. Блудова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя : КПУ, 2020. – Вип. 71. – Т. 1. – С. 92–95. | en_US |
dc.description.abstract | Статтю присвячено пошуку ефективних способів залучення учасників освітнього процесу до активного навчання. Арсенал сучасного школяра складається з декількох універсальних пристроїв:ноутбука, планшета, телефону. Будь-який з цих пристроїв має свої особливості і може функціонувати на базі різних операційних систем. Суть використання технології BYOD в освіті полягає в тому, що вчителі й адміністрація шкіл не забороняють, а дозволяють і всіляко мотивують учнів на те, щоб вони приносили в школу свої пристрої. Технологія BYOD – це відгалуження моделі «1 учень: 1 комп’ютер» з кількома істотними уточненнями. Технологія BYOD має великі можливості, які можна застосовувати в шкільній освіті. Мобільні пристрої можуть застосовуватися для здійснення контролю, організації спільної діяльності учнів, роботи з мережевими сервісами і мобільними додатками, для розсилки повідомлень, зворотного зв’язку між учнем і вчителем і для інших цілей. Завдяки використанню мобільних девайсів можна організувати та контролювати освітній процес, а також інтегрувати додаткові аудіо,відео та інші візуальні матеріали, які допоможуть полегшити сприйняття теми. Завдяки технології BYOD можна не лише зробити цікавішим процес навчання, але й пришвидшити його. Адже не доведеться гаяти додатковий час на прості дії, наприклад, на занесення завдань у щоденник або на копіювання малюнків, графіків чи цитат, що займають час, який можна витратити на дискусію або ж консультацію. Незважаючи на нововведення комп’ютерної епохи, незмінним залишається те, що вчитель, як і раніше, керує й організовує освітній процес. Хоча девайси урізноманітнюють освітній процес, однак відіграють на занятті допоміжну роль.Технологія BYOD актуальна і дуже перспективна для впровадження в освітнє середовище, її переваги дадуть змогу змінити освітній процес на краще, захопити школярів і створити для них міцну мотивацію, доповнити його сучасними засобами подання та обробки інформації. Негативні моменти можна обійти завдяки майстерності педагога, який має вміло використовувати BYOD на благо навчання дітей. Акцентуючи увагу на переході освітнього закладу на модель «1 : 1», важливо розуміти, що ця технологія носить не стільки технічний, скільки загальнопедагогічний характер, позаяк змінює механізми отримання учнями інформації, використання ними інструментів і засобів навчання і багато важливих психологічних і ціннісних установок вчителя. | en_US |
dc.subject | технологія BYOD, ІКТ, мобільні гаджети, освітній процес, заклад загальної середньої освіти, Нова українська школа | en_US |
dc.subject | BYOD technology, ICT, mobile gadgets, educational process, general secondary education institution, New Ukrainian school | en_US |
dc.subject | технология BYOD, ИКТ, мобильные гаджеты, образовательный процесс, заведение общего среднего образования, Новая украинская школа | en_US |
dc.title | Використання технології BYOD в освітньому процесі Нової української школи. | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bludov_st2.pdf | 233.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.