Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1884
Назва: Використання технології BYOD в освітньому процесі Нової української школи.
Автори: Блудова, Юлія
Ключові слова: технологія BYOD, ІКТ, мобільні гаджети, освітній процес, заклад загальної середньої освіти, Нова українська школа
BYOD technology, ICT, mobile gadgets, educational process, general secondary education institution, New Ukrainian school
технология BYOD, ИКТ, мобильные гаджеты, образовательный процесс, заведение общего среднего образования, Новая украинская школа
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено пошуку ефективних способів залучення учасників освітнього процесу до активного навчання. Арсенал сучасного школяра складається з декількох універсальних пристроїв:ноутбука, планшета, телефону. Будь-який з цих пристроїв має свої особливості і може функціонувати на базі різних операційних систем. Суть використання технології BYOD в освіті полягає в тому, що вчителі й адміністрація шкіл не забороняють, а дозволяють і всіляко мотивують учнів на те, щоб вони приносили в школу свої пристрої. Технологія BYOD – це відгалуження моделі «1 учень: 1 комп’ютер» з кількома істотними уточненнями. Технологія BYOD має великі можливості, які можна застосовувати в шкільній освіті. Мобільні пристрої можуть застосовуватися для здійснення контролю, організації спільної діяльності учнів, роботи з мережевими сервісами і мобільними додатками, для розсилки повідомлень, зворотного зв’язку між учнем і вчителем і для інших цілей. Завдяки використанню мобільних девайсів можна організувати та контролювати освітній процес, а також інтегрувати додаткові аудіо,відео та інші візуальні матеріали, які допоможуть полегшити сприйняття теми. Завдяки технології BYOD можна не лише зробити цікавішим процес навчання, але й пришвидшити його. Адже не доведеться гаяти додатковий час на прості дії, наприклад, на занесення завдань у щоденник або на копіювання малюнків, графіків чи цитат, що займають час, який можна витратити на дискусію або ж консультацію. Незважаючи на нововведення комп’ютерної епохи, незмінним залишається те, що вчитель, як і раніше, керує й організовує освітній процес. Хоча девайси урізноманітнюють освітній процес, однак відіграють на занятті допоміжну роль.Технологія BYOD актуальна і дуже перспективна для впровадження в освітнє середовище, її переваги дадуть змогу змінити освітній процес на краще, захопити школярів і створити для них міцну мотивацію, доповнити його сучасними засобами подання та обробки інформації. Негативні моменти можна обійти завдяки майстерності педагога, який має вміло використовувати BYOD на благо навчання дітей. Акцентуючи увагу на переході освітнього закладу на модель «1 : 1», важливо розуміти, що ця технологія носить не стільки технічний, скільки загальнопедагогічний характер, позаяк змінює механізми отримання учнями інформації, використання ними інструментів і засобів навчання і багато важливих психологічних і ціннісних установок вчителя.
Опис: Блудова Ю.О. Використання технології BYOD в освітньому процесі Нової української школи / Ю. О. Блудова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя : КПУ, 2020. – Вип. 71. – Т. 1. – С. 92–95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1884
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bludov_st2.pdf233.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.