Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1883
Назва: | Геймізація освітнього процесу в Новій українській школі . |
Автори: | Блудова, Юлія Ільїна, Олена |
Ключові слова: | геймізація, Нова українська школа, діти молодшого шкільного віку, компетентнісний підхід gamemization, New Ukrainian school, children of primary school age, competence approach : геймизация, Новая украинская школа, дети младшего школьного возраста, компетентностный подход |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається поняття геймізації освітнього процесу як однієї з унікальних форм, що дають змогу зробити цікавою й захопливою не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, а й важкі кроки з вивчення нового матеріалу. Актуальність гри нині підвищується й через перенасиченість сучасного школяра інформацією. У грі дитина здійснює самостійний пошук знань, засвоєння інформації, емоційність ігрової діяльності, активізує всі психічні процеси й функції, відбувається величезна виховна робота. Концепція «Нова українська школа» передбачає створення природно-відповідної освіти, розвиток педаго¬гічного партнерства, де підкреслюється цілісність особистості, дбаючи про інноваційний, духовний, фізич¬ний розвиток дитини. Тому першим циклом початкової освіти є адаптаційно-ігровий, що охоплює навчання в 1 2-х класах початкової школи. Його особливістю є систематичне застосування в освітньому процесі дитячої гри та ігрових форм, методів і прийомів навчання. Бути критичними, упевненими і творчими, висловлювати власну думку, аналізувати, думати, критично мис¬лити, уміти співпрацювати, учитися впродовж життя набувати здібності, які знадобляться для успішного освоєння майбутньої професії робочого дня, – саме такими компетентностями повинні володіти школярі Нової української школи. Розвинути подібні вміння допоможе гра, яка слугує своєрідною практикою для використання знань, отриманих на уроці й у позаурочний час. Телебачення, відео, радіо, комп’ютерні мережі останнім часом значно збільшили потік одержуваної дітьми інформації й чинять значний культурний, соціальний, економічний, політичний і технологічний вплив на суспіль¬ство. Не стає несподіванкою, що всі ці джерела надають в основному матеріал для пасивного сприйняття. Геймізація освітнього процесу змінила акценти від традиційного навчання з письмовими завданнями на на¬вчання з іграми і стала невід’ємною частиною сучасної освіти. Одним із ключових аспектів ігрового навчання є те, що кожен учень отримує зворотній зв’язок своєї ефективності з пропозиціями щодо їх покращення. Тому найефективнішим засобом формування ключових компетентностей для учнів початкової освіти є гра як при¬родний засіб пізнання нею світу. |
Опис: | 1. Блудова Ю. Геймізація освітнього процесу в Новій українській школі / Ю. Блудова, О. Ільїна // Актуальні питання гуманітарних наук : Міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених / Дрогобицький державний пед. ун-т ім. Івана Франка. – Дрогобич : Гельветика, 2020. – Вип. 27. – Том 1. – С. 169–173. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1883 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bludov_st1.pdf | 330.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.