Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1871
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербак, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-04T13:02:08Z | - |
dc.date.available | 2021-02-04T13:02:08Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1871 | - |
dc.description | Щербак І. В. Використання карт-перцепцій в аналізі стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи в міжнародному інформаційному просторі / І. В. Щербак // Освітні обрії, 2020. – № 1 (50). – С. 52–55. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано ефективність використання карт перцепцій на основі наукових досліджень. Розглянуто використання карт перцепцій при аналізі стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи в міжнародному інформаційному просторі, зокрема, на прикладі провідних університетів Бельгії (Левенський католицький університет, Гентський університет, Лувенский католицький університет, Брюсельський університет (ULB), Вільний університет Брюселю (VUB)). Розроблено алгоритм проведення порівняльно-педагогічного аналізу стратегій позиціонування провідних університетів країн Європи в міжнародному інформаційному просторі. | en_US |
dc.subject | карти перцепцій, стратегічні карти, провідний університет | en_US |
dc.subject | perception maps, strategic maps, leading university | en_US |
dc.subject | карты перцепций, стратегические карты, ведущий университет | en_US |
dc.title | Використання карт-перцепцій в аналізі стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи в міжнародному інформаційному просторі. | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8.ВИКОРИСТАННЯ КАРТ-ПЕРЦЕПЦІЙ В АНАЛІЗІ СТРАТЕ.pdf | 277.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.