Огляд методик стратегій позиціонування провідних університетів у міжнародному інформаційному просторі .
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті дано визначення поняттю «стратегії позиціонування» та розглянуто конкретні розробки методик стратегій позиціонування провідних університетів у міжнародному інформаційному просторі науковцями.
У науковому дослідженні автор розглянув, розробки методик стратегій позиціонування підприємств з точки зору різних науковців. Ці розробки доцільно застосовувати для розробок стратегій позиціонування провідних університетів у міжнародному інформаційному просторі. Важливими методологічними аспектами є аналіз системи позиціонування ЗВО як інструмента впливу на різні сфери суспільства (політичну, економічну, соціальну та культурну сфери життєдіяльності тощо).
Проаналізувавши психолого-педагогічну та спеціальну літературу, автор дійшов висновку, що на сучасному етапі розвитку країн, існує безліч методик підвищення конкурентоспроможності, а саме: модель Бостонської консультативної групи; модель М. Портера; метод «Мак-Кінзі»; модель Shell/DPM; метод LOTS; метод PIMS; ситуаційний аналіз (SWOT-аналіз); метод експертного оцінювання; модель Хофера/Шенделя; фінансово-економічний метод; метод картування стратегічних груп та інші.
Опис
Щербак І. В. Огляд методик стратегій позиціонування провідних університетів у міжнародному інформаційному просторі / І. В. Щербак // Гірська школа Українських Карпат : наук. фахове видання з пед. наук. – Івано-Франківськ, 2020. – Вип. 22. – С. 46–49.
Ключові слова
стратегія, стратегія позиціонування, методика розробки стратегій, заклад вищої освіти, strategy, positioning strategy, strategy development methodology, higher education institution, стратегия, стратегия позиционирования, методика разработки стратегий, учреждение высшего образования.
