Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1864
Title: Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців до реалізації завдань компетентнісного підходу під час формування лінгвокультурологічної компетентності
Authors: Давидченко, Інна
Keywords: лінгвокультурологічна компетентність, професійна підготовка, майбутній фахівець, компетентнісний підхід
: linguistic and cultural competence, training, future specialist, future competence specialist, competence approach
лингвокультурологическая компетентность, профессиональная подготовка, будущий специалист, компетентностный подход
Issue Date: 2020
Abstract: У статті розглядається психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців до реалізації завдань компетентнісного підходу під час формування лінгвокультурологічної компетентності. Головною ознакою здійснення компетентісного підходу, його відмінною особливістю в реалізації освітнього процесу вивчення історії української мови є відхід від технологій трансляції знань до активних технологій, орієнтованих на продуктивний твoрчий прoцес, процесуальна спрямованість навчання й виховання, мотиваційний аспект, інтегрованість характеристик якостей особистості, що формуються в процесі професійної підготовки
Description: Давидвенко І. Д. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців до реалізації завдань компетентнісного підходу під час формування лінгвокультурологічної компетентності / І. Д. Давидченко // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 06 листопада 2020 року, Мукачево / гол. ред. Т. І. Бондар . – Мукачево : МДУ, 2020. С. 153 – 155.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1864
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dav_tz_6.pdf265.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.