Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1864
Title: | Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців до реалізації завдань компетентнісного підходу під час формування лінгвокультурологічної компетентності |
Authors: | Давидченко, Інна |
Keywords: | лінгвокультурологічна компетентність, професійна підготовка, майбутній фахівець, компетентнісний підхід : linguistic and cultural competence, training, future specialist, future competence specialist, competence approach лингвокультурологическая компетентность, профессиональная подготовка, будущий специалист, компетентностный подход |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | У статті розглядається психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців до реалізації завдань компетентнісного підходу під час формування лінгвокультурологічної компетентності. Головною ознакою здійснення компетентісного підходу, його відмінною особливістю в реалізації освітнього процесу вивчення історії української мови є відхід від технологій трансляції знань до активних технологій, орієнтованих на продуктивний твoрчий прoцес, процесуальна спрямованість навчання й виховання, мотиваційний аспект, інтегрованість характеристик якостей особистості, що формуються в процесі професійної підготовки |
Description: | Давидвенко І. Д. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців до реалізації завдань компетентнісного підходу під час формування лінгвокультурологічної компетентності / І. Д. Давидченко // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 06 листопада 2020 року, Мукачево / гол. ред. Т. І. Бондар . – Мукачево : МДУ, 2020. С. 153 – 155. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1864 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dav_tz_6.pdf | 265.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.