Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1862
Title: Сучасні науково-методологічні підходи щодо формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.
Authors: Давидченко, Інна
Keywords: лінгвокультурологічна компетентність, системно-діяльнісний підхід, компетентісний підхід, ) культурологічний підхід
linguocultural сompetence, system-activity approach, competence-based approach,) cultural approach
лингвокультурологическая компетентность, системно-деятельностный подход, компетентностный подход,) культурологический подход
Issue Date: 2020
Abstract: У статті розглядається пошук шляхів ефективної підготовки студентів у системі вищої освіти, який ведеться з позицій системного, компетентісного, особистісно-діяльнісного, технологічного, міжкультурного підходів тощо. Для нашого дослідження як теоретико-методологічне підґрунтя для розробки технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти були обрані системно-діяльнісний (загальнонаукова основа), компетентісний (теоретико-методологічна стратегія) і культурологічний (практико орієнтована тактика) підходи
Description: Давидченко І. Д. Сучасні науково-методологічні підходи щодо формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. / І. Д. Давидченко // Формування творчої особистості в системі освіти й соціальному середовищі: сучасні виклики та інновації : матеріали регіон. наук.-практ. конф. (22 квітня 2020 року, м. Харків) / за заг. ред. : Г. Ф. Пономарьової; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків : В. В. Петров, 2019. C. 75–78
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1862
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dav_tz_3.pdf187.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.