Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1862
Title: | Сучасні науково-методологічні підходи щодо формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. |
Authors: | Давидченко, Інна |
Keywords: | лінгвокультурологічна компетентність, системно-діяльнісний підхід, компетентісний підхід, ) культурологічний підхід linguocultural сompetence, system-activity approach, competence-based approach,) cultural approach лингвокультурологическая компетентность, системно-деятельностный подход, компетентностный подход,) культурологический подход |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | У статті розглядається пошук шляхів ефективної підготовки студентів у системі вищої освіти, який ведеться з позицій системного, компетентісного, особистісно-діяльнісного, технологічного, міжкультурного підходів тощо. Для нашого дослідження як теоретико-методологічне підґрунтя для розробки технології формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти були обрані системно-діяльнісний (загальнонаукова основа), компетентісний (теоретико-методологічна стратегія) і культурологічний (практико орієнтована тактика) підходи |
Description: | Давидченко І. Д. Сучасні науково-методологічні підходи щодо формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. / І. Д. Давидченко // Формування творчої особистості в системі освіти й соціальному середовищі: сучасні виклики та інновації : матеріали регіон. наук.-практ. конф. (22 квітня 2020 року, м. Харків) / за заг. ред. : Г. Ф. Пономарьової; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків : В. В. Петров, 2019. C. 75–78 |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1862 |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dav_tz_3.pdf | 187.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.