Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/185
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-28T08:17:19Z | - |
dc.date.available | 2020-02-28T08:17:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/185 | - |
dc.description.abstract | У статті ефективної розкриваються форми навчання, можливості що педагогічного забезпечує професійне тренінгу як становлення майбутнього педагога та реалізацію професійно значущих особистісних якостей і здібностей, професійних знань і умінь в процесі організації взаємодії з дітьми, батьками та педагогічним колективом дошкільного навчального закладу. Зазначено, що одним з етапів забезпечення професійного становлення майбутніх вихователів дітей дошкільного віку є організація серії навчальних і розвивальних програм тренінгу для досягнення стійких змін у поведінці майбутнього вихователя. Послідовність програми педагогічного тренінгу передбачає організацію тренінгу особистісного розвитку, тренінгу креативності та тренінгу професійного спрямування. На основі теоретичного аналізу проаналізована термінологія поняття «тренінг», виокремлено види тренінгу. Акцентована увага на основних завданнях професійного становлення майбутніх вихователів дітей дошкільного віку, які вирішуються в процесі організації тренінгових занять. Наведено визначення та мету педагогічного тренінгу, його застосування в освітньому процесі, зазначено відповідність принципів педагогічного тренінгу моральним принципам психологічної допомоги. Визначено методи та вправи інтерактивного навчання базовими у структурі педагогічного тренінгу.Відмічено, що вербальна комунікація, подання інформації у наочному вигляді, демонстрація навичок та практичне вироблення необхідних навичок є основними напрямами у тренінговому навчанні. Зроблено висновки, що застосування педагогічного тренінгу допомагають викладачеві адаптувати студентів до професійної діяльності, навчити їх правильно спілкуватися зі своїми вихованцями, показати різнобічність педагогічного процесу. | en_US |
dc.subject | тренінг, педагогічний тренінг, професійне становлення, вихователь дітей дошкільного віку, професійна компетентність, методи активного навчання, групові дискусії | en_US |
dc.subject | training, pedagogical training, professional becoming, educator of children of preschool age, professional competence, methods of active learning, group discussions | en_US |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ У ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Савченко_ст.3.pdf | 711.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.