Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1856
Назва: Загальні методи дослідження стратегій позиціонування провідних університетів Західної Європи .
Автори: Щербак, Ірина
Ключові слова: методи, метод наукових досліджень, стратегія позиціонування, провідний університет, рейтинг
methods, research method, positioning strategy, leading university, rating
методы, метод научных исследований, стратегия позиционирования, ведущий университет, рейтинг
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз загальних методів дослідження стратегій позиціонування провідних університетів Західної Європи. Найголовнішими методами наукового дослідження виявлено метод дослідження концепцій та змісту позиціонування закладів вищої освіти провідних університетів Західної Європи; взаємозв’язок освітніх та соціальних послуг; комунікації; ціноутворення. На думку автора, стратегія позиціонування має міжнауковий характер, постійний процес саморозвитку, саморегулювання та самовідновлення стратегій позиціонування університету з урахуванням науково-технічного прогресу. На підставі аналізу наукової літератури автор визначити методологічні підходи до аналізу стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи, а саме: загальнонаукові, до якого відносяться системний, синергетичний, стратегічний, соціально-маркетинговий, критеріально-комплексний; конкретно наукові – системно-компаративний, системно-стратегічний, системно-методологічний, системно-методичний, системно-дидактичний, системно-компонентний аналіз, системно-інтегрувальний, системно-внутрішньокомунікативний, системно-зовнішньокомунікативний, системно-параметричний, системно-перспективний). Також визначила ознаки стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи та тенденції подальшого розвитку стратегії позиціонування в умовах оновлення вищої освіти України. У ході написання статті дослідниця спиралася на обрані монографічний та вибірковий методи, а також метод головного масиву стратегій позиціонування провідних університетів Західної Європи для опрацювання проаналізованої літератури на різних етапах. Авторкою проаналізовано сайти Times Higher Education (THE), QS World University Rankings; The Academic Ranking of World Universities (ARWU) міжнародних рейтингів університетів, де було відібрано дані, за допомогою яких порівнювалися провідні університети, а саме: індекс академічної репутації; кількість усього студентів; кількість іноземних студентів; загальна цитованість наукових публікацій; середньорічна кількість наукових статей у розрахунку на одного члена професорсько-викладацького складу.
Опис: Щербак І. В. Загальні методи дослідження стратегій позиціонування провідних університетів Західної Європи / І. В. Щербак // Гірська школа Українських Карпат, 2019. – Вип. 21. – С. 5–8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1856
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Загальні методи.pdf281.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.