Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1855
Назва: Ретроспективний огляд концепцій та стратегій позиціонування.
Автори: Щербак, Ірина
Ключові слова: концепція, стратегія, позиціонування, конкуренція, маркетинг, стратегія позиціонування
concept, strategy, positioning, competition, marketing, positioning strategy.
концепция, стратегия, позиционирование, конкуренция, маркетинг, стратегия позиционирования
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз наукових досліджень стосовно концепцій та стратегій позиціонування закладів вищої освіти та підприємств взагалі. Дослідниця наукової доробки ґрунтуючись на дослідженнях запропонованих науковцями уточнила сутність поняття «позиціонування», виділила та описала характерні особливості концепції позиціонування. Розглянуто підходи до позиціонування: позиціонування, засноване на розмаїтті; позиціонування, засноване на запитах, близьке до традиційної спрямованості на сегмент споживачів; позиціонування, засноване на способі отримання доступу до споживача. Тому незалежно від того, що було основою для вибору позиції, позиціонування потребує певного набору видів діяльності і не завжди визначається попитом або думкою споживача. Щоб досягти успіху, підприємство повинно стати кращим в одному напрямі, демонструвати хороший рівень розвитку й продовжувати вдосконалюватися в інших напрямах та мати на меті випередити конкурентів. Автор приходить до висновку, що правильно обрана стратегія позиціонування закладу вищої освіти може досягти розквіту на ринку освіти та сприятиме великому заохоченню споживачів і перебувати в цьому стані нескінченно довго. Проаналізувавши праці науковців, щодо концепцій позиціонування, автор зробив такі висновки, що позиціонування можна назвати стратегічною метою будь-якого підприємства; позиціонування діє на свідомість користувачів, адже свідомість вимальовує уявлення споживачів про дане підприємство; головна ціль позиціонування перетворити сильні сторони компанії в головну конкурентну перевагу для споживача; позиція одного й того самого продукту може відрізнятися у свідомості різних споживачів, тому що кожна людина має індивідуальні погляди на якість товару або рівень сервісу. У разі успішного позиціонування заклад вищої освіти може досягти розквіту та бути конкурентоспроможним.
Опис: Щербак І. В. Ретроспективний огляд концепцій та стратегій позиціонування / Щербак І. В. // Інноваційна педагогіка / Причорноморський наук.-дослідний ін-т економіки та інновацій. – Одеса, 2020. – № 28. – С. 44–46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1855
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ретроспективний огляд.pdf142.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.