Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченя, Альона-
dc.date.accessioned2021-02-03T09:17:52Z-
dc.date.available2021-02-03T09:17:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1840-
dc.descriptionКравченя А. О. Особливості атестації педагогічних працівників / А. О. Кравченя // Теорія та методика професійної освіти. – 2018. – Вип. № 14. – URL : https://ivetscienceipto.wixsite.com/tmpo/kopiya-13-2017 . Електронне фахове виданняen_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості атестації педагогічних працівників. Автор приходить до висновку, що атестація педагогічних працівників є каталізатором самоосвіти, умовою продуктивної науково-дослідницької роботи, тому пошук і організація розумних оптимальних форм професійного навчання – стажування – стає найважливішим завданням теорії і практики підвищення кваліфікації, тим самим підвищуючи конкурентоспроможність організації в цілому.en_US
dc.subjectатестація, педагогічний працівник, заклад освіти, стажуванняen_US
dc.subjectаттестация, педагогический работник, учебное заведение, стажировки.en_US
dc.subjectattestation, pedagogical worker, educational institution, internshipen_US
dc.titleОсобливості атестації педагогічних працівниківen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
есть ОСОБЛИВОСТІ АТЕСТАЦІЇ .pdf261.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.