Теоретичні основи управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті запропоновано авторську модель системи управління якістю професійною підготовкою майбутніх учителів інформатики. На основі аналізу науково-методичних та управлінських наукових доробків вітчизняних науковців та проведеному опитуванню респондентів визначено критерії управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики: мотиваційно-ціннісний; когнітивно-професійний; організаційно-управлінський, охарактеризовано показники та запропоновано рівні (репродуктивний, конструктивний та креативний). Доведено, що для підвищення рівня результативності управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики необхідно розробити модель системи управління якістю їх професійною підготовкою, яка включає п’ять взаємопов’язаних компонентів: пофесійно-змістовний, управлінський, організаційно-технологічний, діагностичий, регулятивний (за потребою). Єднальною ланкою для всіх компонентів системи виступають організаційно-педагогічні умови управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики.
Опис
Кравченя А. Теоретичні основи управління якістю професійної підготовки майбутніх учителів інформатики / А. Кравченя // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2016. – Вип. 50-51. – С. 147–153. Фахове видання
Ключові слова
критерії, показники, рівні, модель, управління, майбутні учителі інформатики, професійна підготовка, система, критерии, показатели, уровни, модель, управление, будущие учителя информатики, профессиональная подготовка, система, criteria, indicators, level model, management, future Informational Technology teachers, professional training, system
