Формування готовності вчителя до використання технології тайм-менеджменту в освітньому процесі
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Ефективність освітніх процесів значно зале¬жить від ефективності управлінської діяльності та технологій, які обираються менеджерами на всіх ланках освіти. Формування готовності вчителя до використання технології тайм – менеджменту передбачає підвищення ефективності використання не тільки часу, а і власних можливостей майбутнього фахівця для досягнення поставлених професійних та особистих завдань з метою самоорганізації, саморозвитку та самовдосконалення.
Опис
Петриченко Л. О. Формування готовності вчителя до використання технології тайм-менеджменту в освітньому процесі / Л. О. Петриченко // Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 29-30 травня 2020 р. – м. Запоріжжя
Ключові слова
тайм-менеджмент, технологія тайм-менеджменту, формування готовності майбутніх учителів, освітній процес, time-management, time-management technology, formation of readiness of future teachers, educational process, тайм-менеджмент, технология тайм-менеджмента, формирование готовности будущих учителей, образовательный процесс
