Впровадження інноваційних технологій як чинник підвищення якості підготовки майбутніх педагогічних кадрів
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ
У статті проаналізовано методологію ефективного управління якістю освіти у вищому педагогічному навчальному закладі на засадах інноваційно-технологічного підходу. Розглянуто та обґрунтовано сутність інноваційно-технологічного підходу і визначено особливості застосування інноваційних технологій у процесі упpaвлiння якicтю ocвiти у зaклaдi вищої педагогічної освіти. На прикладі впровадження технології гендерного аудиту закладу вищої освіти у Комунальному закладі «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради доведено доречність застосування інноваційних технологій діагностики, моніторингу й упpaвлiння якicтю ocвiти майбутніх фахівців у закладах вищої освіти.
Опис
Петриченко Л. О. Впровадження інноваційних технологій як чинник підвищення якості підготовки майбутніх педагогічних кадрів / Л. О. Петриченко // «Virtus». - 2020. – № 40. – С.106-109.
Ключові слова
інноваційні технології, управління якістю освіти, заклад вищої педагогічної освіти, гендерний аудит, innovative technologies, management of education quality, establishment of higher pedagogical education, gender audit, инновационные технологии, управления качеством образования, учреждение высшего педагогического образования, гендерный аудит
