Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоганова, Марина-
dc.date.accessioned2020-02-27T12:46:44Z-
dc.date.available2020-02-27T12:46:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/181-
dc.description.abstractУ статті визначено засадничі поняття моральності, духовності, естетичного розвитку особистості, цінностей, культури освіти, виховання, а також комплекс понять, що формує концепти еколого-естетичної культури особистості дітей старшого дошкільного віку; розглянуті вимоги, що стоять перед дошкільними освітніми установами щодо виховання духовності дітей дошкільного віку; окреслені завдання еколого-естетичного виховання у виховному процесі дошкільних навчальних закладівen_US
dc.subjectестетичне ставлення, еколого-естетична культура, духовність, виховання, освіта, дошкільний навчальний закладen_US
dc.subjectesthetic attitude, ecological and aesthetic culture, spirituality, upbringing, education, child's educational establishmenten_US
dc.subjectэстетическое отношение, эколого-эстетическая культура, духовность, воспитание, образование, детское учебное заведениеen_US
dc.titleВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ОСНОВА ЇХ ДУХОВНОСТІen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rogan_st6.pdf287.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.