Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/181
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Роганова, Марина | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T12:46:44Z | - |
dc.date.available | 2020-02-27T12:46:44Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/181 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено засадничі поняття моральності, духовності, естетичного розвитку особистості, цінностей, культури освіти, виховання, а також комплекс понять, що формує концепти еколого-естетичної культури особистості дітей старшого дошкільного віку; розглянуті вимоги, що стоять перед дошкільними освітніми установами щодо виховання духовності дітей дошкільного віку; окреслені завдання еколого-естетичного виховання у виховному процесі дошкільних навчальних закладів | en_US |
dc.subject | естетичне ставлення, еколого-естетична культура, духовність, виховання, освіта, дошкільний навчальний заклад | en_US |
dc.subject | esthetic attitude, ecological and aesthetic culture, spirituality, upbringing, education, child's educational establishment | en_US |
dc.subject | эстетическое отношение, эколого-эстетическая культура, духовность, воспитание, образование, детское учебное заведение | en_US |
dc.title | ВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ОСНОВА ЇХ ДУХОВНОСТІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rogan_st6.pdf | 287.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.