Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1817
Назва: Шляхи вдосконалення педагогічної освіти: теорія і практика
Автори: Степанець, Іван
Ключові слова: Система освіти, освітні реформи, кадровий потенціал, розвиток педагогічної освіти
Education system, educational reforms, staff capacity, development of pedagogical education
Система образования, образовательные реформы, кадровый потенциал, развитие педагогического образования
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Здійснено узагальнюючий аналіз основ сучасного законодавства і нормативних актів щодо визначення ключових напрямів реформування освітньої сфери. Сформовано низку висновків та пропозицій з розвитку сучасної вищої педагогічної освіти на рівні ЗВО, як результат синтезу наукових напрацювань та досвіду освітньої діяльності
Опис: Степанець І. О. Шляхи вдосконалення педагогічної освіти: теорія і практика / І. О. Степанець // Розвиток національної педагогічної освіти в подіях і персоналіях: особливості, здобутки, перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (19 листопада 2020 року) / за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової ; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. - Харків : Петров В. В., 2020. – С. 329-332.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1817
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА.pdf417.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.