Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/177
Title: | Від ціннісного ставлення до природи до духовного розвитку дитини дошкільного віку |
Authors: | Роганова, Марина |
Keywords: | естетичне ставлення, еколого-естетична культура, мистецтво, художньо-естетичний комплекс, духовність, виховання, освіта, дитячий освітній заклад aesthetic attitude, ecological and aesthetic culture, art, artistic and aesthetic complex, spirituality, upbringing, education, children's educational institution эстетическое отношение, эколого-эстетическая культура, искусство, художественно-эстетический комплекс, духовность, воспитание, образование, детское образовательное учреждение |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті викладено та проаналізовано теоретичні й практичні основи виховання у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до природи як ефективного шляху їх еколого-естетичного виховання, що є дієвим засобом їх духовного розвитку. На основі аналізу наукових доробок провідних вітчизняних та зарубіжних науковців розкрито взаємозв’язок естетичної та екологічної культури; показано значення природи як естетичної цінності; обґрунтовано роль естетичних факторів природи у формуванні духовності дітей дошкільного віку. Доведено, що дошкільний вік є важливим періодом становлення особистості дитини, розвитку її емоційно-чуттєвої сфери, що проявляється в здатності до естетичного сприйняття, естетичного почуття, естетичної оцінки та естетичної діяльності; дитина знаходиться у взаємозв’язку з навколишнім середовищем, і природа приваблює її розмаїттям, красою, мінливістю, тому цілеспрямоване комплексне навчання і виховання у дитини ціннісного ставлення до навколишнього світу в цьому віці має важливе значення |
URI: | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/177 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rogan_st2.pdf | 774.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.