ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВИХОВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАСОБАМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертації розглядаються теоретико-методологічні основи виховання духовної культури у студентської молоді засобами культурологічних дисциплін: здійснено аналіз поняття "духовна культура особистості" як складової цілісного феномену культури, розкрита його сутність і структурні компоненти; визначені критерії, показники і рівні сформованості духовної культури у студентів вищих навчальних закладів.
Розроблено технологію виховання духовної культури в інтегрованому культурно-виховному середовищі вищої школи з елементами соціокультурної та духовної реабілітації, що сприяє становленню фахівців нового типу, в тому числі і студентів з особливими потребами, здатних до самореалізації і функціонування в нових соціально-економічних умовах, що поєднують в собі високий рівень духовності, культури, освіти, інтелігентності, професійної компетентності
Опис
Ключові слова
духовна культура, виховання, культурологічні дисципліни, студентська молодь, інтегроване навчально-виховне середовище університету, духовна реабілітація, соціокультурне середовище, студенти з особливими потребами, intellectual culture, education, culturological disciplines, students, the integrated cultural-educational environment of high school, moral rehabilitation, socio-cultural environment, handicapped students, духовная культура, воспитание, культурологические дисциплины, студенческая молодежь, интегрированная учебно-воспитательная среда университета, духовная реабилитация, социокультурная среда, студенты с ограниченными физическими возможностями
