Інноваційний аспект компетентного підходу майбутнього вчителя фізичної культури
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В тезах визначено роль майбутнього вчителя , його інноваційний аспект. В майбутньому вчитель повинен володіти логістично-прагматичним та креативноінтелектуальним потенціалом. Функціональність його рис чи складових, повинно нести розвиток. Такий вчитель зможе не лише застосовувати творчо, доцільно і ефективно відомі освітні, виховні чи оздоровчі технології, але і впроваджувати нововведення, інновації, новітні підходи та створювати власні компетентні технології.
Опис
Гладкий Д. В. Інноваційний аспект компетентного підходу майбутнього вчителя фізичної культури / А. В Бойченко, Д. В. Гладкий // Фітнес & Здоров’я : матеріали Х Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Харків, 21 квітня 2020 р.) / за заг. ред. О. М. Школи. – Харків, 2020. – С. 37–51.
Ключові слова
логістично-прагматичний потенціал, інновації креативноінтелектуальний потенціал, вчитель, освітні, виховні, оздоровчі технології, компетентні технології, logistic and pragmatic potential, innovation, creative and intellectual potential, teacher, education, health technologies, competence technologies, логистически-прагматический потенциал, инновации креативноинтелектуальний потенциал, учитель, образовательные, воспитательные, оздоровительные технологии, компетентные технологии
