Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/174
Назва: | ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВ |
Автори: | Роганова, Марина |
Ключові слова: | природа, естетична цінність, ціннісне ставлення, комплекс мистецтв, художній образ природи, художньо-творча діяльність nature, aesthetic value, complex of arts, an art image of nature, art - creative activity природа, эстетическая ценность, ценностное отношение, комплекс искусств, художественный образ природы, художественно-творческая деятельность |
Дата публікації: | 2001 |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена питанням формування у старших дошкільників ціннісного ставлення природи засобами мистецтв. У дисертації науково обґрунтована та розроблена експериментальна методика формування ціннісного ставлення до природи засобами мистецтва, визначено критерії ціннісного ставлення до природи та рівні їх сформованості у дітей старшого дошкільного віку. Запропоновані оптимальні шляхи, етапи формування ціннісного ставлення до природи засобами мистецтв та визначені педагогічні умови ефективності процесу формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до природи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/174 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Roga_aref1.pdf | 395.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.