Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1748
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Аксьонов, Дмитро | - |
dc.contributor.author | Сичов, Дмитро | - |
dc.contributor.author | Пилипенко, Данііл | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T12:49:24Z | - |
dc.date.available | 2021-01-20T12:49:24Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1748 | - |
dc.description | Сичов Д. В. Використання інноваційних технологій навчання для засвоєння теоретичного матеріалу з дисципліни «фізична культура» для здобувачів освіти у коледжі / Д. В. Сичов, Д. В. Аксьонов, Д. Пилипенко // Актуальні проблеми фізичної культури і спорту в сучасному суспільстві : зб наук. праць ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю / гол. ред. О. І. Булгаков. – Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2020. – С. 93–95. | en_US |
dc.description.abstract | У тезах надано матеріали про ефективність використання інтерактивних методів навчання для засвоєння теоретичного матеріалу з дисципліни «Фізична культура» для здобувачів освіти у коледжі, яка сприяє формуванню стійкого інтересу до занять фізичною культурою і спортом. | en_US |
dc.subject | інтерактивні методи навчання, фізична культура, коледж, здобувачі освіти, фізична культура і спорт | en_US |
dc.subject | interactive teaching methods, physical culture, college, students, physical culture and sports | en_US |
dc.subject | интерактивные методы обучения, физическая культура, колледж, соискатели образования, физическая культура и спорт | en_US |
dc.title | Використання інноваційних технологій навчання для засвоєння теоретичного матеріалу з дисципліни «фізична культура» для здобувачів освіти у коледжі | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИ~1.PDF | 350.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.