Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1746
Title: | Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічному ВНЗ |
Authors: | Пономарьова, Галина Харківська, Алла Нестеренко, Тетяна Кондрацька, Лариса Отрошко, Тамара Петриченко, Лариса Рассказова, Ольга Рябокінь, Сергій Ульянова, Вікторія Чала, Анна |
Keywords: | діагностичні матеріали, компоненти моніторингу, якість освіти у ВНЗ |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | У методичному посібнику подано діагностичні матеріали (методики, анкети, програми семінарів, тренінгів і спецпрактикумів), які допоможуть магістрам, аспірантам і докторантам визначити та підвищити рівень сформованості знань, умінь, навичок та якостей, що знадобляться їм у фаховій діяльності. Методичний посібник розроблений на основі дисертаційних досліджень і наукових доробок авторів. Подані матеріали були апробовані під час проведення педагогічних, психолого-педагогічних і соціально-педагогічних експериментів і зарекомендували себе як високоякісні компоненти моніторингу, результати використання яких сприяють підвищенню якості освіти у педагогічному ВНЗ, розвитку управління якістю освіти. Рекомендовано для магістрів, аспірантів і докторантів педагогічних вищих навчальних закладів. Посібник може стати в нагоді всім, хто досліджує особливості функціонування та перспективи сучасної вищої освіти. |
Description: | Пономарьова Г. Ф. Психолого-педагогічна діагностика якості освіти у педагогічному ВНЗ: методичний посібник / А. А. Харківська, Л. О. Петриченко, О. І. Рассказова, С. І. Рябокінь, Л. В. Кондрацька, Т. В. Отрошко, В. С. Ульянова, Т. С. Нестеренко, А. Г. Чала; за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової. – Харків, 2015. – 380 с. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1746 |
Appears in Collections: | Методичні матеріали |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Метод посібник.pdf | 3.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.