Методологія вивчення поняття величини

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У методичному посібнику розкрито теоретичний та практичний зміст з питань вивчення поняття «Величини» і залежностей між величинами. Виклад матеріалу тісно пов’язано з програмами курсів математики початкових класів та методики викладання математики педагогічних ВНЗ. В історичному аспекті розглянуто розвиток системи одиниць величин. Висвітлено питання загальноосвітнього підходу до формування поняття величини. Для викладачів та студентів факультетів підготовки учителів початкових класів педагогічних ВНЗ, вчителів початкових класів.

Опис

Пономарьова Г.Ф. Методологія вивчення поняття величини [Текст] : навч. посіб. / Г. Ф. Пономарьова, А. А. Харківська, Т. В. Отрошко. - Харків : ХГПІ, 2009. - 268 с.

Ключові слова

величини, залежності між величинами, викладання математики в початковій школі

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в