ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертація присвячена питанням формування у старших дошкільників ціннісного ставлення природи засобами мистецтв. У дисертації науково обґрунтована та розроблена експериментальна методика формування ціннісного ставлення до природи засобами мистецтва, визначено критерії ціннісного ставлення до природи та рівні їх сформованості у дітей старшого дошкільного віку. Запропоновані оптимальні шляхи, етапи формування ціннісного ставлення до природи засобами мистецтв та визначені педагогічні умови ефективності процесу формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до природи.
Опис
Ключові слова
природа, естетична цінність, ціннісне ставлення, комплекс мистецтв, художній образ природи, художньо-творча діяльність, nature, aesthetic value, complex of arts, an art image of nature, art - creative activity, природа, эстетическая ценность, ценностное отношение, комплекс искусств, художественный образ природы, художественно-творческая деятельность
