Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/169
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Подорожко, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T11:32:20Z | - |
dc.date.available | 2020-02-27T11:32:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/169 | - |
dc.description.abstract | У роботі проаналізовано усі зазначені теоретичні та практичні аспекти взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами. У дошкільному дитинстві формується здоров’я, здійснюється всебічний розвиток особистості, які реалізується за участі дорослих. Найближчим соціальним оточенням дитини є, як правило, родина. Тривалий час вона впливає на формування особистості підростаючої людини. Особлива значущість сімейного мікросередовища пояснюється відносною самостійністю дитини, залежністю життя і благополуччя від піклування і допомоги дорослих людей, що її виховують. Саме завдяки проживанню в родині, цілеспрямованим її зусиллям людина пізнає, осягає свою людську сутність, обов’язки перед іншими людьми, передусім перед батьками і дітьми, утверджує в собі все людське. Наступним соціальним інститутом, покликаним забезпечити різнобічний розвиток дитини, є система дошкільних закладів. Гармонійна взаємодія їх із родиною є запорукою повноцінності буття дитини, розкриття і реалізації її потенціалу, виходу на нові орбіти соціальної реальності. Умовами, що забезпечують ефективність взаємодії є: висока культура спілкування батьків та педагогів, доброзичливість, неупередженість у розв’язанні різних проблем, забезпечення мотивації взаємодії, актуальність та конкретність спільних завдань. Сутність взаємодії полягає в узгодженні в інтересах дитини вимог, дій дошкільного закладу і родини як суб’єктів її виховання. Активне залучення батьків до педагогічного процесу. Надання допомоги педагогічному колективу дошкільного закладу. Тож, проведена нами теоретична та експериментальна робота дозволяє зробити висновок про те, що виявлений і реалізований рівень взаємозв’язку ЗДО та родини у вихованні особистості дитини є доцільним, необхідним та ефективними. | en_US |
dc.subject | заклад дошкільної освіти, родина, сім’я, взаємодія, дитина дошкільного віку, батьки, вихователі | en_US |
dc.subject | preschool education institution, family, interaction, preschool child, parents, caregivers | en_US |
dc.subject | заведение дошкольного образования, семья, взаимодействие, ребенок дошкольного возраста, родители, воспитатели | en_US |
dc.title | Взаємозв’язок ЗДО та родини у вихованні особистості дитини | en_US |
dc.title.alternative | Бакалаврська робота (анотація) | - |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бак.р-2.pdf | 299.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.