Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/169
Назва: | Взаємозв’язок ЗДО та родини у вихованні особистості дитини |
Інші назви: | Бакалаврська робота (анотація) |
Автори: | Подорожко, Олена |
Ключові слова: | заклад дошкільної освіти, родина, сім’я, взаємодія, дитина дошкільного віку, батьки, вихователі preschool education institution, family, interaction, preschool child, parents, caregivers заведение дошкольного образования, семья, взаимодействие, ребенок дошкольного возраста, родители, воспитатели |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі проаналізовано усі зазначені теоретичні та практичні аспекти взаємодії закладу дошкільної освіти з родинами. У дошкільному дитинстві формується здоров’я, здійснюється всебічний розвиток особистості, які реалізується за участі дорослих. Найближчим соціальним оточенням дитини є, як правило, родина. Тривалий час вона впливає на формування особистості підростаючої людини. Особлива значущість сімейного мікросередовища пояснюється відносною самостійністю дитини, залежністю життя і благополуччя від піклування і допомоги дорослих людей, що її виховують. Саме завдяки проживанню в родині, цілеспрямованим її зусиллям людина пізнає, осягає свою людську сутність, обов’язки перед іншими людьми, передусім перед батьками і дітьми, утверджує в собі все людське. Наступним соціальним інститутом, покликаним забезпечити різнобічний розвиток дитини, є система дошкільних закладів. Гармонійна взаємодія їх із родиною є запорукою повноцінності буття дитини, розкриття і реалізації її потенціалу, виходу на нові орбіти соціальної реальності. Умовами, що забезпечують ефективність взаємодії є: висока культура спілкування батьків та педагогів, доброзичливість, неупередженість у розв’язанні різних проблем, забезпечення мотивації взаємодії, актуальність та конкретність спільних завдань. Сутність взаємодії полягає в узгодженні в інтересах дитини вимог, дій дошкільного закладу і родини як суб’єктів її виховання. Активне залучення батьків до педагогічного процесу. Надання допомоги педагогічному колективу дошкільного закладу. Тож, проведена нами теоретична та експериментальна робота дозволяє зробити висновок про те, що виявлений і реалізований рівень взаємозв’язку ЗДО та родини у вихованні особистості дитини є доцільним, необхідним та ефективними. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/169 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бак.р-2.pdf | 299.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.