Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1680
Назва: | Типи «емотивного-Я» ідентичності англомовного дитячого поета |
Автори: | Пікалова, Анна |
Ключові слова: | ідентичність, «емотивне-Я», дитячий поет, Кенн Несбітт (Kenn Nesbitt), типи «емотивного-Я» ідентичності. identity, “emotive-I”, children's poet, Kenn Nesbitt, types of “emotive-I” of the identity. идентичность, «эмотивное-Я», детский поэт, Кенн Несбитт (Kenn Nesbitt), типы «эмотивного-Я» идентичности. |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається модель конструювання «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета. У процесі дослідження встановлюється, що моделювання «емотивного-Я» охоплює такі компоненти: когнітивний (знання, переконання, мотиви, уявлення, відношення до себе і до дітей), афективний (емоційно-оцінне відношення до знань і переконань, до себе і до дітей), поведінковий / діяльнісний (відповідна реакція, що стимулює цілеспрямований емоційний вплив на об’єкт дитячого поетичного дискурсу, і репрезентується в авторському поетичному мовленні). Матеріал дослідження дозволяє виявити декілька типів «емотивного-Я» ідентичності такого англомовного дитячого поета, як Кенн Несбітт (Kenn Nesbitt). Поміж типів «емотивного-Я» ідентичності автора виокремлюємо: «фантазер», «мрійник», «налякувач», «бешкетник», «гуморист», «жартівник», «витівник», «застережник», «кардіоцентрик». |
Опис: | Пікалова А. О. Типи «емотивного-Я» ідентичності англомовного дитячого поета / Пікалова А. О. // Закарпатські філологічні студії . 2018. – Вип. 5 – Т. 1. – С. 95–101. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1680 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pikalova Anna. The types of “emotive-I” of the identity of the English-language children_s poet.docx | 61.91 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.