Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1679
Title: Принцип емотивного конструювання ідентичності англомовного дитячого поета
Authors: Пікалова, Анна
Keywords: ідентичність, емотивність, дитячий поет, Теодор Сьюз Гейзел / Доктор Сьюз, принцип конструювання, «емотивне-Я».
identity, emotiveness, children's poet, Theodore Seuss Geisel / Dr. Seuss, principle of the construction, "emotive-I".
идентичность, эмотивность, детский поэт, Теодор Сьюз Гейзель / Доктор Сьюз, принцип конструирования, «эмотивное-Я».
Issue Date: 2018
Abstract: У статті інтерпретується принцип емотивного конструювання ідентичності англомовного дитячого поета. У процесі ідентифікації – інтеракції окремих складових «Я», модифікується «емотивне-Я» ідентичності дитячого поета. Ідентичність дитячого поета детермінується творчою діяльністю, що репрезентується за допомогою мовленнєвої активності через «Образ Я», в якому наявні когнітивні, афективні і поведінкові складові. У роботі пропонується модель конструювання «емотивного-Я», що охоплює такі компоненти: візуальні / аудіальні події, досвід, знання, цілі, мотиви тощо; емоції, відчуття, переживання; поведінкова реакція (поетична діяльність) як відповідь на емоції. Пропонується репрезентація моделі «емотивного-Я» ідентичності такого американського дитячого поета, як Теодор Сьюз Гейзел / Доктор Сьюз. Поміж типів «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета виокремлено такі типи, як «фантазер» і «казкар».
Description: Пікалова А. О. Принцип емотивного конструювання ідентичності англомовного дитячого поета / А. О.Пікалова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації , 2018. – Том 29 (68). – № 2. – С. 56–60.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1679
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.