Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1679
Title: | Принцип емотивного конструювання ідентичності англомовного дитячого поета |
Authors: | Пікалова, Анна |
Keywords: | ідентичність, емотивність, дитячий поет, Теодор Сьюз Гейзел / Доктор Сьюз, принцип конструювання, «емотивне-Я». identity, emotiveness, children's poet, Theodore Seuss Geisel / Dr. Seuss, principle of the construction, "emotive-I". идентичность, эмотивность, детский поэт, Теодор Сьюз Гейзель / Доктор Сьюз, принцип конструирования, «эмотивное-Я». |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті інтерпретується принцип емотивного конструювання ідентичності англомовного дитячого поета. У процесі ідентифікації – інтеракції окремих складових «Я», модифікується «емотивне-Я» ідентичності дитячого поета. Ідентичність дитячого поета детермінується творчою діяльністю, що репрезентується за допомогою мовленнєвої активності через «Образ Я», в якому наявні когнітивні, афективні і поведінкові складові. У роботі пропонується модель конструювання «емотивного-Я», що охоплює такі компоненти: візуальні / аудіальні події, досвід, знання, цілі, мотиви тощо; емоції, відчуття, переживання; поведінкова реакція (поетична діяльність) як відповідь на емоції. Пропонується репрезентація моделі «емотивного-Я» ідентичності такого американського дитячого поета, як Теодор Сьюз Гейзел / Доктор Сьюз. Поміж типів «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета виокремлено такі типи, як «фантазер» і «казкар». |
Description: | Пікалова А. О. Принцип емотивного конструювання ідентичності англомовного дитячого поета / А. О.Пікалова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації , 2018. – Том 29 (68). – № 2. – С. 56–60. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1679 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pikalova Anna. The principle of the emotive construction of the identity of the english-language children_s poet.docx | 53.34 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.