Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1677
Title: | Парціальна та континуальна сутності ідентичності англомовного дитячого поета |
Authors: | Пікалова, Анна |
Keywords: | ідентичність, дитячий поет, інтеракція, конструювання, принцип парціальності, принцип континуальності, Теодор Сьюз Гейзел / Доктор Сьюз. identity, children’s poet, interaction, construction, principle of partiality, principle of continuality, Theodore Seuss Geisel / Dr. Seuss идентичность, детский поэт, интеракция, конструирование, принцип парциальности, принцип континуальности, Теодор Сьюз Гейзель / Доктор Сьюз |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | Стаття присвячена вивченню ідентичності дитячого поета (на прикладі життєдіяльності англомовного дитячого поета Теодора Сьюза Гейзела/ Доктора Сьюза), що постає як конструйоване явище у процесі дискурсивної інтеракції. Процесуальність і динамічність ідентичності дитячого поета, засвідчує, що принципи парціальності та континуальності виявляються одними з механізмів її конструювання. Конструкція ідентичності може бути як свідомою, так і підсвідомою, навмисною й інтенційною, звичною, результатом взаємодії, частиною системи сприйняття та уявлення інших, результатом ідеологічних процесів та структур. Конструювання ідентичності дитячого поета може являтися результатом інтеракції з дітьми. Принцип континуальності свідчить про розвиток ідентичності протягом усього життя. |
Description: | Пікалова А. О. Парціальна та континуальна сутності ідентичності англомовного дитячого поета / А. О. Пікалова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Перекладознавство та міжкультурна комунікація» : зб. наук. праць. – Херсон, 2018. – Вип. 3. – С. 36–42. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1677 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pikalova Anna.The partial and continual essence of the identity.docx | 62.94 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.