Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1669
Title: Компоненти моделювання «кардіоцентрик» як типу «емотивного-я» ідентичності англомовного дитячого поета
Authors: Пікалова, Анна
Keywords: "ідентичність, дитячий поет, «емотивне-Я», когнітивний компонент, афективний компо- нент, поведінковий компонент, емоційність, кордоцентризм, «кардіоцентрик»."
"identity, children’s poet, ""emotive-I"", cognitive component, affective component, behavioural component, emotionality, cordocentrism, “cardiocentric”."
"идентичность, детский поэт, «эмотивное-Я», когнитивный компонент, аффективный компонент, поведенческий компонент, эмоциональность, кордоцентризм, «кардиоцентрик»."
Issue Date: 2018
Abstract: У статті пропонується схема моделювання «емотивного-Я» ідентичності такого англомовного дитячого поета, як Кенн Несбітт (Kenn Nesbitt) на засадах встановлення конгруентності когнітивних, афективних і поведінкових компонентів. Пропонована схема охоплює такі складові: візуальні / аудіальні події, досвід, знання, цілі, мотиви тощо → емоції, почуття, переживання → поведінкова реакція (поетична діяльність) як відповідь на емоції. Визнання «кордоцентризму» як емоційності, сентиментальності, чутливості, любові дозволяє диверсифікувати «кардіоцентрик» як тип «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета, оскільки мова йде більше про сферу емоційного, аніж ментального. Домінування емоційності, чутливості, гумору і любові актуалізує «кардіоцентрик» як тип «емотивного-Я» ідентичності такого англомовного дитячого поета, як Кенн Несбітт. Виокремлений тип у поетичному мовленні репрезентований емоційністю та експресивністю поетичного мовлення автора, вербалізацією «м’якого» гумору.
Description: Пікалова А. О. Компоненти моделювання «кардіоцентрик» як типу «емотивного-я» ідентичності англомовного дитячого поета / А. О. Пікалова // Молодий вчений. – 2018. – № 12(64),. с. 142–148.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1669
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.