Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1668
Title: | «Казкар» як тип «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета |
Authors: | Пікалова, Анна |
Keywords: | "віршована казка, сучасний автор, Джулія Дональдсон, ідентичність, принцип емотивного конструювання, компоненти «емотивного-Я», «Груффало», «Що почуло сонечко», «оптиміст», «гуморист»." "rhyming tale, contemporary author, Julia Donaldson, identity, principle of emotive construction, components of “emotive-I”, “The Gruffalo”, “What The Ladybird Heard”, “optimist”, “humourist”." "стихотворная сказка, современный автор, Джулия Дональдсон, идентичность, принцип эмотивного конструирования, компоненты «эмотивного-Я», «Груффало», «Что услышал солнышко», «оптимист», «юморист»." |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | "У пропонованій розвідці розглядається конструйована сутність ідентичності англомовного дитячого поета, зокрема принцип емотивного конструювання. Стаття націлена на з’ясування компонентів «емотивного-Я» ідентичності такого сучасного британського дитячого поета, як Джулія Дональдсон, чиї поетичні твори користуються популярністю по всьому світу. У статті наводиться приклад аналізу римованої казки “What The Ladybird Heard” Джулії Дональдсон щодо актуалізації такого типу «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета, як «казкар». За допомогою лінгві- стичного опису були виявлені мовно-стилістичні особливості, що надають можливості виокремлення інших типів «емотивного-Я». Так, у римованій казці “What The Ladybird Heard” актуалізуються «оптиміст», «жар- тівник», «гуморист» як типи «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета. Розвідка завершується репрезентацією кількісної кореляції типів «емотивного-Я» ідентичності Джулії Дональдсон у дитячому поетичному дискурсі, а також зазначенням можливостей для подальшого дослідження ідентичності дитячого поета." |
Description: | Пікалова А. О. «Казкар» як тип «емотивного-Я» ідентичності дитячого поета / А. О. Пікалова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Германістика та міжкультурна комунікація» : зб. наук. праць. – Херсон, 2019. – № 2. – С. 69-78. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1668 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pikalova Anna. “Fabler” as a type of “Emotive-I” of the identity of the children’ poet.pdf | 555.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.