Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПікалова, Анна-
dc.date.accessioned2020-12-18T09:21:51Z-
dc.date.available2020-12-18T09:21:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1666-
dc.descriptionПікалова А. О. Актуалізація мовностилістичних особливостей англомовних дитячих поетичних текстів відповідно до вікової категоризації / А. О. Пікалова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. – 2018. – Том 29 (68). – № 1. – С. 42–47.en_US
dc.description.abstractУ статті схарактеризовуються мовностилістичні особливості англомовних поетичних текстів, призначених для дітей, відповідно до принципу вікової категоризації. Проведений аналіз дає підстави для виокремлення чотирьох груп віршів відповідно до вікових психофізіологічних особливостей дитини: вірші для найменших (Toddlers), для дітей дошкільного віку (Preschool Children), для дітей молодшого шкільного віку, які нещодавно навчилися читати (Young School-Age Children/Beginner Readers), і для дітей молодшого шкільного віку, які вже вміють добре читати вголос чи про себе (Older School-Age Children). 'Установлені вікові параметри англомовних дитячих поетичних текстів. Мовностилістичні особливості, що репрезентовані в дитячих поетичних текстах, як зумовлені особливостямирозвитку дитини, так і зорієнтовані на дитину. Засвідчується той факт, що поміж мовностилістичних особливостей англомовних дитячих поетичних текстів виокремлюються такі, що є загальними для всього конгломерату англомовних дитячих віршів, і такі, що репрезентуються лише в поетичних текстах конкретної вікової категорії.en_US
dc.subjectмовностилістичні особливості, англомовні дитячі поетичні тексти, дитина, вікова категоризація, онтогенез мовлення, мовна компетенція.en_US
dc.subjectlinguistic peculiarities, English children’s poetic texts, child, age categorization, ontogenesis ofspeech, language competence.en_US
dc.subjectлингвостилистические особенности, англоязичние детские позтические тек- сти,ребенок, возрастная категоризация, онтогенезречи, язиковая компетенция.en_US
dc.titleАктуалізація мовностилістичних особливостей англомовних дитячих поетичних текстів відповідно до вікової категоризаціїen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pikalova Anna. Actualization of the linguistic peculiarities of the English-language children_s poetic texts.pdf224.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.