Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрославцева, Мілена-
dc.date.accessioned2020-02-27T11:07:58Z-
dc.date.available2020-02-27T11:07:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/165-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему професійної самореалізації. Теоретично обґрунтовано методи та форми підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до розвитку професійної самореалізації. До ефективних методів підготовки студентів віднесено методи педагогічного аналізу, спостереження, вивчення продуктів діяльності, вивчення документації, електронне портфоліо. Оптимальними формами визнано екскурсії, педагогічні виставки та майстер-класи. Доведено доцільність і зміст кожного.en_US
dc.subjectпрофесійна самореалізація, професійна самореалізація майбутнього вихователя дітей дошкільного віку, майбутній вихователь, форми, методиen_US
dc.subjectprofessional self-realization, professional self-realization of the future teacher of children of preschoolage, future teacher, forms, methodsen_US
dc.subjectпрофессиональная самореализация, профессиональная самореализация будущего воспитателя детей дошкольного возраста, будущий воспитатель, формы, методыen_US
dc.titleМетоди і форми підготовки майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до самореалізаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
st4Pehar_S.V..pdf296.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.