Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1655
Назва: | Визначення контролю навчальної діяльності студентів у сучасній дидактиці |
Автори: | Панченко, Віолетта |
Ключові слова: | дидактика, контроль, навчальна діяльність, студент, підхід, оцінка didactics, contol, educational activity, student, approach, mark дидактика, контроль, учебная деятельность, студент, подход, оценка |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему тлумачення терміну «контроль навчальної діяльності студентів» у сучасній педагогічній науці. Виявлено, що більшість науковців розглядають контроль з точки зору інформаційно-констатувального, діяльнісно-навчального або рефлексивного підходів. На основі узагальнення педагогічних джерел визначено, що контроль є одним із дієвих засобів активізації роботи як студентів, так і викладачів. |
Опис: | Панченко В. В. Визначення контролю навчальної діяльності студентів у сучасній дидактиці / В. В. Панченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць Херсонського державного університету. Херсон : Гельветика, 2017.- Вип. LXXVI.- Т. 2. - С. 109–113. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1655 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Панченко В.В. ВИЗНАЧЕННЯ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНІЙ ДИДАКТИЦІ.doc | 62 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.