Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1655
Назва: Визначення контролю навчальної діяльності студентів у сучасній дидактиці
Автори: Панченко, Віолетта
Ключові слова: дидактика, контроль, навчальна діяльність, студент, підхід, оцінка
didactics, contol, educational activity, student, approach, mark
дидактика, контроль, учебная деятельность, студент, подход, оценка
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему тлумачення терміну «контроль навчальної діяльності студентів» у сучасній педагогічній науці. Виявлено, що більшість науковців розглядають контроль з точки зору інформаційно-констатувального, діяльнісно-навчального або рефлексивного підходів. На основі узагальнення педагогічних джерел визначено, що контроль є одним із дієвих засобів активізації роботи як студентів, так і викладачів.
Опис: Панченко В. В. Визначення контролю навчальної діяльності студентів у сучасній дидактиці / В. В. Панченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць Херсонського державного університету. Херсон : Гельветика, 2017.- Вип. LXXVI.- Т. 2. - С. 109–113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1655
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.