Роль рейтингової системи у процесі контролю навчальних досягень майбутніх учителів іноземних мов на початку ХХІ століття. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто рейтингову систему та її місце у визначенні успішності студентів факультетів іноземної філології закладів вищої педагогічної освіти на початку ХХ століття. Визначено її переваг для об'єктивного оцінювання навчальних досягнень. Підкреслено роль модульних контрольних робіт в загальній системі контрольних заходів.
Опис
Панченко В. В. Роль рейтингової системи у процесі контролю навчальних досягень майбутніх учителів іноземних мов на початку ХХІ століття. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук : актуальні проблеми теорії і практики / В. В. Панченко // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 14–15 грудня 2018 року). - Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. - Ч. 2. - С. 35–36.
Ключові слова
контроль, рейтинг, модульна контрольна робота, заклад вищої педагогічної освіти, майбутні учителі іноземних мов., control, rating, module test, higher pedagogical educational institution, future foreign language teachers, контроль, рейтинг, модульная контрольная работа, учреждение высшего педагогического образования, будущие учителя иностранных языков
