Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1651
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панченко, Віолетта | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-17T09:21:08Z | - |
dc.date.available | 2020-12-17T09:21:08Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1651 | - |
dc.description | Панченко В. В. Роль рейтингової системи у процесі контролю навчальних досягень майбутніх учителів іноземних мов на початку ХХІ століття. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук : актуальні проблеми теорії і практики / В. В. Панченко // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 14–15 грудня 2018 року). - Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2018. - Ч. 2. - С. 35–36. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто рейтингову систему та її місце у визначенні успішності студентів факультетів іноземної філології закладів вищої педагогічної освіти на початку ХХ століття. Визначено її переваг для об'єктивного оцінювання навчальних досягнень. Підкреслено роль модульних контрольних робіт в загальній системі контрольних заходів. | en_US |
dc.subject | контроль, рейтинг, модульна контрольна робота, заклад вищої педагогічної освіти, майбутні учителі іноземних мов. | en_US |
dc.subject | control, rating, module test, higher pedagogical educational institution, future foreign language teachers | en_US |
dc.subject | контроль, рейтинг, модульная контрольная работа, учреждение высшего педагогического образования, будущие учителя иностранных языков | en_US |
dc.title | Роль рейтингової системи у процесі контролю навчальних досягень майбутніх учителів іноземних мов на початку ХХІ століття. Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Панченко В.В ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ.doc | 41.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.