Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПритуляк, Людмила-
dc.date.accessioned2020-11-17T13:21:53Z-
dc.date.available2020-11-17T13:21:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1643-
dc.descriptionПритуляк Л. М. Педагогічна взаємодія як основа якісної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. праць. – Харків : УІПА, 2019. – № 65. – С. 156-163.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність дефініцій «взаємодія», «педагогічна взаємодія», «педагогічне спілкування». Зосереджено увагу на умовах ефективної організації педагогічної взаємодії викладача та майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. На основі вивчення наукових джерел із цього питання аналізуються основні підходи до інтерпретації сутності зазначених дефініцій і розкривається їх зміст. Визначено, що основне завдання закладу вищої педагогічної освіти – формування особистості майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти. Викладач вищої школи значно впливає на професійну підготовку майбутніх вихователівна всіх етапахїхнавчання. Здійснюючи освітню діяльність, він повинен демонструвати загальну культуру поведінки, зокрема спілкування такомунікації, студентам, які потім будуть реалізовувати свою комунікативну культуру в професійній діяльності, спілкуючись зі суб’єктами освітнього процесузакладу дошкільної освіти. Зазначено, що саме викладач повинен розуміти наслідки некоректної організації педагогічного спілкування і складності рішення проблем комунікації.З’ясовано, що ключовою складовою якісної підготовки майбутніх вихователів закладівдошкільної освіти є педагогічна взаємодія, що трактується як взаємодія, яка забезпечує не тільки цілісність, необхідну для повноцінної реалізації системи професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, але й створює умови для їх п одальшого розвитку, оптимальної адаптації до динамічного освітнього середовища. Наголошено, що педагогічна взаємодіяне повинна носити авторитарний характер, вона має бути заснована на принципі співпраці та партнерстві у відносинах між викладачем і студентами, що полягає вїхнійспільній розвивальній діяльності, яка характеризується взаєморозумінням, колективним аналізом перебігу та результатів цієї діяльності. Педагогічна взаємодія відкриває можливості самореалізації особистості та її самоорганізації в майбутній професійній діяльності.Визначено, що відносини між викладачем істудентом розкриваються та реалізуються в педагогічному спілкуванні, що трактується як сукупність методів і засобів, які забезпечують реалізацію цілей і завдань підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та визначають характер взаємодії викладача та студентів.en_US
dc.subjectпедагогічна взаємодія,майбутній вихователь, заклад дошкільної освіти, викладач, студентen_US
dc.subjectpedagogical interaction, future educator, preschool institution, teacher, studenten_US
dc.subjectпедагогическое взаимодействие, будущий воспитатель заведение дошкольного образования, преподаватель, студентen_US
dc.titleПедагогічна взаємодія як основа якісної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prit_st.pdf1.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.