Педагогічні умови підготовки студентів до впровадження дидактичних ігор у початковій школі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проблема підготовки студентів до впровадження дидактичних ігор у початкових класах у сучасних умовах висвітлена недостатньо і потребує удосконалення її теоретичної, змістовної та методичних боків із урахуванням сучасних вимог, що також засвідчує актуальність проблеми дослідження. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови підготовки студентів до провадження дидактичних ігор у початковій школі.

Опис

Павлова А. І. Педагогічні умови підготовки студентів до впровадження дидактичних ігор у початковій школі : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 013 "Початкова освіта" / А. І. Павлова ; наук. керівник А. І. Єрьомкін. - Харків, 2018.

Ключові слова

дидактичні ігри, технологічний підхід, професійна підготовка, пізнавальна діяльність, учитель, педагогічні умови, didactic games, technological approach, professional training, cognitive activity, teacher, pedagogical conditions, дидактические игры, технологический подход, профессиональная подготовка, познавательная деятельность, учитель, педагогические условия

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в