Підготовка майбутніх вчителів до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з дітьми молодшого шкільного віку
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Культурні цінності та соціальне замовлення зумовлюють гуманізацію як основну тенденцію гуманізації освіти, зокрема професійної. Сучасна ситуація в професійній педагогічній освіті відзначається виникненням нових парадигм та наукових підходів до побудови освітнього процесу. Нові освітні тенденції в Україні вимагають зміни педагогічного мислення , свідомості та рольової позиції педагога.
Опис
Єдименченко Ю. М. Формування готовності майбутніх учителів до розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах інноваційного освітнього середовища: пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 013 "Початкова освіта" / Ю. М. Єдименченко ; наук. керівник Ю. О. Блудова. - Харків, 2019. - 125 с.
Ключові слова
підготовка майбутніх учителів, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, Нова українська школа, суб’єктна позиція, педагогічні умови підготовки майбутніх учителів, початкова школа, training of future teachers, subject-subject interaction, New Ukrainian school, subject position, pedagogical conditions of training of future teachers, primary school., подготовка будущих учителей, субъект-субъектное взаимодействие, Новая украинская школа, субъектная позиция, педагогические условия подготовки будущих учителей, начальная школа
