Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/15
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молчанюк, Ольга | - |
dc.contributor.author | Борзик, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T11:23:44Z | - |
dc.date.available | 2020-02-17T11:23:44Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/15 | - |
dc.description | Молчанюк О. В., Борзик О. Б. Психолого-педагогічний аналіз дефініції «міжособистісні відносини» / О. В. Молчанюк, О. Б. Борзик // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. праць / Харків. нац. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. член-кор. НАПН України А. В. Троцко. – Харків, 2017. – Вип. 42. – С. 125–134. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано проблему міжособистісних відносин у працях вітчизняних та зарубіжних науковців з погляду філософії, психології та соціології. Установлено, що дослідники, вивчаючи міжособистісні відносини, користуються низкою споріднених понять: «співробітництво», «стосунки», «ставлення», «взаємини», «спілкування», «взаємодія». Проаналізовано багатоаспектну сутність поняття «міжособистісні відносини». З’ясовано, що поняття «міжособистісні відносини» акцентує увагу на емоційно-чуттєвому аспекті взаємодії між людьми і вводить фактор часу і аналіз спілкування. Теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми формування міжособистісних відносин учасників освітнього процесу педагогічних закладів вищої освіти засвідчив той факт, що існує два аспекти, за якими вчені досліджують міжособистісні відносини: через гуманізацію та демократизацію освітнього процесу та через взаємодію і відносини суб’єктів освітнього процесу. Окреслено та розширено систему взаємодії учасників міжособистісних відносин освітнього процесу у педагогічних закладах вищої освіти. На основі теоретичного аналізу сформульовано авторське визначення феномену «міжособистісні відносини». Установлено напрями подальшого дослідження, які полягають в обґрунтуванні нових підходів до активної, толерантної і висококультурної особистості майбутнього фахівця та гармонізації міжособистісних відносин в освітньому процесі сучасного педагогічного закладу вищої освіти. | en_US |
dc.subject | міжособистісні відносини, особистість, суб’єктна взаємодія, навчальне співробітництво, міжособистісні взаємини | en_US |
dc.subject | interpersonal relationships, personality, interaction of subjects, educational cooperation, interpersonal relationships | en_US |
dc.subject | межличностные отношения, личность, субъектное взаимодействие, учебное сотрудничество | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічний аналіз дефініції «міжособистісні відносини» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borzyk_st_5.pdf | 363.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.