Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвженко, А.-
dc.date.accessioned2020-10-06T12:03:36Z-
dc.date.available2020-10-06T12:03:36Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1596-
dc.descriptionІвженко А. В. Формування професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи як психолого-педагогічна проблема : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 013 "Початкова освіта" / А. В. Івженко ; наук. керівник М. В. Андрєєв. - Харків, 2019. - 119 с.en_US
dc.description.abstractФормування особистості вчителя в умовах розвитку сучасної педагогічної освіти є необхідним компонентом, який гармонійно поєднує високий рівень професійної компетентності та культури, стійкий інтерес до педагогічної діяльності, ініціативність, професіоналізм, відповідальність, творчість, розвинені загальнолюдські цінності.en_US
dc.subjectпрофесійний саморозвиток, вчитель початкових класів, психолого-педагогічна проблема, самовдосконаленняen_US
dc.subjectprofessional self-development, primary school teacher, psychological and pedagogical problem, self-improvementen_US
dc.subjectпрофессиональное саморазвитие, учитель начальных классов, психолого-педагогическая проблема, самосовершенствованиеen_US
dc.titleФормування професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи як психолого-педагогічна проблемаen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andr_mag_4.pdf6.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.