Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1591
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Панченко, Віолетта | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T13:59:27Z | - |
dc.date.available | 2020-10-05T13:59:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1591 | - |
dc.description | Панченко В.В. Організація контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ - початок ХХІ ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Луганський нац. ун-т імені Т.Шевченка. Старобільськ, 2019.- 22 с. | en_US |
dc.description.abstract | У дисертації представлено історіографію організації контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов; з’ясовано сутність провідних дефініцій дослідження «контроль», «навчальна діяльність», «функція контролю», його види та форми; на основі аналізу масиву наукових джерел виділено передумови організації контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов на межі ХХ – ХХІ ст. Науково обґрунтовано етапи розвитку навчально-методичного забезпечення досліджуваного процесу, особливостей здійснення взаємодії викладача і студентів у процесі реалізації різноманітних форм і методів контролю: І етап (1980–1990 рр.) – етап формалізованого підходу до організації контролю знань за умов надмірної централізації системи освіти, ІІ етап (1991–2004 рр.) – етап диференціації та індивідуалізації контролю навчальної діяльності у закладах вищої педагогічної освіти України, уніфікації вимог до його здійснення, ІІІ етап (2005–2014 рр.) – етап запровадження рейтингового контролю та реалізації комунікативного, особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів у процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Схарактеризовано навчально-методичне забезпечення організації контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов у практиці закладів вищої педагогічної освіти України досліджуваного періоду; проаналізовано застосування різноманітних форм і методів контролю; розкрито особливості здійснення взаємодії викладача і студента в межах досліджуваного процесу. Окреслено напрями використання узагальненого досвіду в сучасній практиці організації контролю навчальних досягнень студентів ЗВПО. | en_US |
dc.subject | навчальна діяльність, контроль, види контролю, форми контролю, методи контролю, взаємодія, майбутні учителі іноземних мов, заклад вищої педагогічної освіти. | en_US |
dc.subject | educational activity, control, type of control, form of control, method of control, interaction, future foreign language teachers, higher pedagogical educational institution. | en_US |
dc.subject | учебная деятельность, контроль, виды контроля, формы контроля, методы контроля, взаимодействие, будущие учителя иностранных языков педагогическое учреждение высшего образования. | en_US |
dc.title | Організація контролю навчальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ - початок ХХІ ст.) | en_US |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Панченко В.В._автореферат.pdf | 494.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.